Duurzaamheid - Kleding

De Winkel van Sinkel.

De tweedehandswinkel van het Hervormd Activerings Comité is gevestigd;

Veenderweg 118a 6712 AE Ede

Het HAC haalt sinds een jaar of dertig geld op voor het onderhoud van onder meer de Oude Kerk in Ede-Centrum en ook van humanitaire doelen.

* Er zijn de gebruikelijke meubels, veel speelgoed en leuk decoratiemateriaal te koop.                                      * OOK kleding, boeken, vinyl-singletjes, serviesgoed, etc., etc.

Pyanta (duurzame kinderkleding)
Het verhaal van Pyanta (kinderkleding).p
Adobe Acrobat document 399.2 KB

"Pyanta Kinderkleding Ede"

Ontwerpt en vervaardigt verantwoorde kinderkleding.

Staan voor duurzaam, uniek, lokaal en handgemaakt.

Deze aspecten zijn in de gehele collectie en in onze keuzes, zoals verpakking, energie en bankzaken, terug te vinden.

Kledingactie Bethelkerk
Kleidingactie Bethelkerk Ede.pdf
Adobe Acrobat document 212.0 KB

De diaconie van de Bethelkerk organiseert al enkele jaren, in het voor- en najaar, een kleding actie.
Wanneer de seizoenen wisselen is het nodig ook de kledingkasten weer na te kijken. Veel kleding is nog in goede staat, maar te klein geworden.
Voor veel gezinnen is het financieel een moeilijke situatie om de kinderen en de ouders weer van nieuwe kleding te voorzien. Om deze gezinnen te ondersteunen zamelen we goede kleding in. En nodigen we de gezinnen uit om kleding uit te zoeken.
Vanaf nu is het mogelijk kleding in te leveren en bij te dragen aan deze actie. Dit kan op zondag voor en na de kerkdienst. Op maandag-, woensdag-, en donderdagavond om half zeven. Of andere tijden in overleg.

Voor meer informatie; downloaden, opslaan en openen (pdf)